Restaurangalternativ
Gratis kontinental frukost serveras dagligen mellan 08.30 och 11.00. Du kan utforska hotellet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Din platt-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Som standard erbjuds bekvämligheter som kylskåp och vattenkokare.
På boendet
Gäster på Hotel Grand More har tillgång till en utomhuspool, barnpool och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Personalen i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med dina önskemål. Detta hotell vid stranden har dessutom kaffe/te i allmänt utrymme.
Hotel Grand More erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och barnpool. Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hotel Grand More lockar med kaffe i allmänt utrymme, rumsservice (under begränsade tider) och parasoller. Detta hotell i Zatoka har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hotel Grand More erbjuder 64 luftkonditionerade rum med tofflor och hårtork. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Zatoka erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 08.30 till 11.00.
Hotel Grand More har en restaurang.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice (under begränsade tider).
En utomhuspool och barnpool finns på området.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.