Restaurangalternativ
Här har gäster gott om alternativ med 3 restauranger, som 燃全日餐厅, där man specialiserar sig på fusion-rätter och serverar frukost, lunch och middag, samt 万丽轩中餐厅 med utsikt mot trädgården. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller släck törsten på boendets bar. Frukostbuffé är tillgänglig vardagar mellan 07.00 och 11.00 mot en avgift.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 55-tumss LED-tv med kabelkanaler. Badrummen har regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar, och gäster sover gott i sängar med bäddmadrasser, sängtillbehör av högsta kvalitet och kuddmenyer. Privata bubbelpooler inomhus, balkonger/terrasser och sittutrymmen erbjuds dessutom. Städning på begäran
På boendet
Renaissance Xiamen Hotel har en inomhuspool, barnpool och ett dygnet runt-öppet fitnesscenter. Om du kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, förvaring av värdesaker och conciergetjänster. Här finns dessutom en bastu, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en säsongsöppen utomhuspool.
Följande anläggningar är stängda efter årstid varje år från 30 oktober till 30 april:
Renaissance Xiamen Hotel erbjuder gäster tillträde till en säsongsöppen utomhuspool, en barnpool, en inomhuspool och bastu. Det finns 3 restauranger på plats. Du kan njuta av en drink på en av barerna. Du har att välja mellan bar vid poolen och en bar/lounge. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Fitnesscenter (öppet dygnet runt), flerspråkig personal och trädgård finns på Renaissance Xiamen Hotel som passar dem som reser i arbetet. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn. Detta hotell i Xiamen är i art décostil och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Renaissance Xiamen Hotel erbjuder 200 luftkonditionerade rum med privat bubbelpool inomhus och värdeförvaringsskåp. Rummen har balkonger/terrasser. Dessa individuellt inredda och möblerade rum har separat sittutrymme. Sängarna har bäddmadrasser samt duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. 55-tums LED-tv med kabelkanaler. Badrummen har badkar och dusch med regndusch, badrockar, tofflor och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och hårtork. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och byte av lakan finns på begäran. Städning sker på begäran.
Mot en avgift kan gäster äta frukostbuffé på vardagar från 07.00 till 11.00.
燃全日餐厅 - restaurang som specialiserar sig på fusion-rätter och serverar frukost, lunch och middag. Gäster kan äta utomhus om vädret tillåter.
万丽轩中餐厅 - restaurang med utsikt mot trädgården som specialiserar sig på kinesiska köket och serverar lunch och middag. Öppet alla dagar
R Bar - lobbylounge som specialiserar sig på fusion-rätter. Gästerna kan äta utomhus om vädret tillåter.Öppet alla dagar
Boendet har rumsservice dygnet runt.
En inomhuspool, barnpool och en säsongsöppen utomhuspool finns på området. Här finns även bastu och fitnesscenter (öppet dygnet runt).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa ett negativt PCR-testresultat för covid-19. Kravet om negativt covid-19-testresultat gäller för samtliga gäster från 1 år, och testet måste ha utförts högst 48 timmar före incheckning.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, mobilbetalning och kontanter.
Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Alipay och UnionPay QuickPass
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa PCR-test för covid-19 med negativt testresultat. Kravet om negativt covid-19-testresultat gäller för samtliga gäster från 1 års ålder. Testet måste ha utförts högst 48 timmar före incheckning. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Till förmån för våra kunder har vi angett ett betyg baserat på vårt stjärngraderingssystem.