Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.30 och 10.00. Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller släck törsten på boendets bar.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som balkonger, minibarer och värdeförvaringsskåp.
På boendet
På Garni Hotel Frohburg erbjuds gäster en privat strand, en marina och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Parkering är tillgänglig för CHF 6.00 per dag. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, förvaring av värdesaker och conciergetjänster. Detta hotell vid stranden har dessutom ett bibliotek, gratis dagstidningar och en terrass.
På detta hotell är det bara att kliva ut och koppla av på deras strand. Här finns parasoller och solstolar för en avkopplande dag på stranden. Gratis frukost serveras dagligen. Det finns 2 restauranger på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Detta hotell vid stranden har även en trädgård och en terrass. Parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift. Detta hotell i Weggis har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift)
Garni Hotel Frohburg erbjuder 12 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen har balkonger. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Weggis erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 10.00.
Garni Hotel Frohburg har 2 restauranger.
Boendet har rumsservice.
Privat strand och marina finns på detta hotell.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 22.00. Incheckning sker inte på boendet, utan på en annan plats: (Hotel Central am See) Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 22.00.
Incheckning sker inte på boendet, utan gäster måste gå till Hotel Central am See
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.