Rum
Samtliga 20 boenden på Tasman Holiday Parks – Beachaven är individuellt inredda och har fläktar. En 32-tumss platt-tv står för underhållningen, och gäster kan hålla sig uppkopplade med gratis wi-fi. Här kan du varva ned med regndusch.
På boendet
Tasman Holiday Parks – Beachaven erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mikro i allmänt utrymme och kyl i allmänt utrymme. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bagageförvaring och bokning av guidade turer och biljetter. Denna semesterby med familjevänlig profil har dessutom en spelhall, tvättmöjligheter och varuautomat.
Som gäst på Tasman Holiday Parks – Beachaven har du tillgång till utomhusgrill, varuautomat och spelhall/-rum. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Tasman Holiday Parks – Beachaven med familjevänlig profil. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Rökning tillåts endast på särskilda platser på denna semesterby med 3,5 stjärnor i Waihi Beach.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Tasman Holiday Parks – Beachaven erbjuder 20 rum med fläkt. Rummen är individuellt inredda. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har dusch med regndusch. Denna semesterby i Waihi Beach erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 250+ Mbps (passar för 3–5 personer eller upp till 10 enheter). Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.30 till 18.00. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 08.30 till 18.00.
Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Fester och gruppevenemang är inte tillåtna på boendet.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Boendet rengörs av städpersonal
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Fester och grupptillställningar är strängt förbjudna på boendet. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum. Boendet rengörs av städpersonal.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Miljöcertifierat boende
Detta boende deltar i Qualmark Sustainable Tourism Business Award, ett program som mäter hur boendet påverkar en eller flera av följande aspekter: miljö, samhälle, kulturarv och lokal ekonomi.
Stjärngradering tillhandahålls av Qualmark®, källa till officiella stjärngraderingar för boenden i Nya Zeeland.