Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som takfläktar, värdeförvaringsskåp och garderob.
På boendet
Gäster på Casa Shelly Hospedería har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och en trädgård. Parkering i närheten är tillgänglig mot en avgift. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Detta pensionat har dessutom en eldstad i lobbyn.
Casa Shelly Hospedería lockar med flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Casa Shelly Hospedería lockar med gratis dagstidningar i lobbyn, eldstad i lobbyn och värdeförvaringsskåp i receptionen. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta pensionat med 3,5 stjärnor i Vejer de la Frontera.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering utanför anläggningen, rabatterade priser tillgängliga , Parkering utanför anläggningen, bokning krävs
Casa Shelly Hospedería erbjuder 7 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och hårtork. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Detta pensionat i Vejer de la Frontera erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Badrummen har dusch med regndusch och gratis toalettartiklar. Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 09.30 till 14.30. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 09.30 till 14.30.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.