Restaurangalternativ
Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 07.30 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Badrummen har hårtorkar och bidéer. Telefon, garderob och matbord är också tillgängliga.
På boendet
Stella Marina erbjuder en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en bubbelpool. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till mötesrum, konferensrum och bankettsal.
Som gäst på Stella Marina har du tillgång till bubbelpool, takterrass och spatjänster. Möteslokaler på detta boende är 3 kvadratmeter och här finns konferensrum. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Stella Marina lockar med flerspråkig personal, värdeförvaringsskåp i receptionen och hiss. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta boende med 3 stjärnor i Ustica.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Stella Marina erbjuder 16 rum med luftkonditionering. Badrummen har dusch, bidéer och hårtorkar. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.30 till 10.00.
Detta boende har bland annat en bubbelpool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Gäster kan skämma bort sig med en spabehandling på plats. Här erbjuds tjänster som massage och kroppsbehandlingar.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 09.00 till 19.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Om du planerar att ankomma efter 16.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Gäster kan välja att antingen själva städa boendet före utcheckning, eller betala en extra städavgift på EUR 25 vid utcheckning (exakt belopp varierar).
Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 19.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster som anländer efter 16.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Gäster kan välja att antingen själva städa boendet före utcheckning, eller betala en extra städavgift på EUR 25 vid utcheckning (exakt belopp varierar).
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.