Restaurangalternativ
Du kan stanna kvar på rummet och beställa mat från rumsservice eller utforska hotellet och äta något gott på restaurangen eller kafé.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 30-tumss LCD-tv med digitalkanaler. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer. Dessutom erbjuds minibarer, värdeförvaringsskåp och telefon.
På boendet
Hotel Gabbiano - Agenzia Isola Rossa erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressutcheckning och tvättmöjligheter. I vistelsen ingår avgiftsfri parkering. Personalen erbjuder conciergetjänster, bagageförvaring och värdeförvaringsskåp i receptionen. Här hittar du dessutom en frisersalong och en bankomat.
Förutom restaurang och kafé finns snackbar/deli på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hotel Gabbiano - Agenzia Isola Rossa lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Trinità d'Agultu e Vignola har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkering i närheten
Hotel Gabbiano - Agenzia Isola Rossa erbjuder 17 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. 30-tums LCD-tv med digitalkanaler. Badrummen har dusch, bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Hotel Gabbiano - Agenzia Isola Rossa har en restaurang.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Incheckning sker inte på boendet, utan på en annan plats: (Lungomare Cottoni n.64/A) Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.
Detta boende har ingen reception. Incheckning sker inte på boendet, utan gäster måste gå till Lungomare Cottoni n.64/A
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.