Restaurangalternativ
Lokal frukost är tillgänglig dagligen mellan 06.30 och 09.30 mot en avgift.
Rum
Varje lägenhet har 2 badrum. Gäster håller koll under vistelsen med gratis wi-fi. I badrummen finns tofflor och tofflor för barn. Dessutom ingår bekvämligheter som tvättmaskin, minibar och vattenkokare. Städning på begäran
På boendet
På Happy Home har gäster bland annat tillgång till tvättmöjligheter. För den som kör bil erbjuds gratis parkeringsservice. Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och tillgång till värdeskåp.
Happy Home lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter. Receptionen har öppet dygnet runt.Gratis parkeringsservice finns tillgänglig.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta lägenhetshotell med 4 stjärnor i Thai Nguyen.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Avgiftsfri parkeringsservice
Happy Home erbjuder 2 rum med minibarer (med vissa gratis produkter) och gratis flaskvatten. Detta lägenhetshotell i Thai Nguyen erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 250+ Mbps (passar för 3–5 personer eller upp till 10 enheter). Badrummen har tofflor och tofflor för barn. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och mörkläggningsgardiner. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost med lokala rätter och 06.30 till 09.30.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en privat värd som inte driver en professionell verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.