Restaurangalternativ
Gratis frukost med lokala rätter ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 09.00 och 11.00.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv. Samtliga sängar med bäddmadrasser har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns tofflor och bidéer. Dessutom erbjuds bekvämligheter som privata trädgårdar, vattenkokare och telefon. Städning på begäran
På boendet
På Granada Hotel and Restaurant har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen och tvättmöjligheter. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för USD 25 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med bagageförvaring och bokning av guidade turer och biljetter.
Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Granada Hotel and Restaurant som passar dem som reser i arbetet lockar även med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Tbilisi.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Granada Hotel and Restaurant erbjuder 15 rum med tofflor och mörkläggningsgardiner. Sängarna har bäddmadrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har dusch och bidéer. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter)). Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds på begäran och hårtork kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 09.00 till 11.00.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Om du planerar att ankomma efter 14.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Granada Hotel and Restaurant erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer efter 14.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.