Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, GHAZI, där du kan äta gott. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé. Gäster serveras lokal frukost dagligen mot en avgift.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi.
På boendet
Hôtel El Ghazi erbjuder en ångbastu, en takterrass och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med conciergetjänster samt kemtvätt/tvättjänster. Detta hotell vid stranden har dessutom mötesrum, business-service och en terrass.
Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Ångbastu, takterrass och flerspråkig personal finns tillgängliga på Hôtel El Ghazi. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta hotell i Tarfaya .
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hôtel El Ghazi erbjuder 18 rum med luftkonditionering. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukost med lokala rätter.
GHAZI - restaurang som specialiserar sig på marockanska köket och serverar frukost, lunch och middag. Bokning krävs.
GHAZI - café på platsen.
Boendet har rumsservice.
Detta hotell har bland annat ångbastu.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 00.00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 00.00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.