Restaurangalternativ
Frukostbuffé serveras dagligen från 06.00 till 09.00 mot en avgift. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller äta något gott på restaurangen.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har gratis toalettartiklar och bidéer. Dessutom ingår skrivbord.
På boendet
Gäster på Hotel Martani har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service och gratis dagstidningar. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för IDR 85000 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring samt bokning av guidade turer och biljetter. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och en trädgård.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Det erbjuds business-service på plats. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Hotel Martani som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Tanjung Pandan.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Martani erbjuder 45 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. 32-tums LCD-tv med kabelkanaler. Detta hotell i Tanjung Pandan erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och hårtork kan fås på begäran. Extrasängar (avgift tillkommer) är också tillgängliga.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 06.00 till 09.00.
Restaurang på platsen – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Martani erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.