Restaurangalternativ
Gäster kan välja bland 4 restauranger, som Pavilion Restaurant, där man specialiserar sig på internationell gastronomi. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt, koppla av i deras bar eller kafé, eller mingla med andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. Komplett frukost serveras dagligen mellan 06.00 och 10.30 mot en avgift.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 48-tumss LCD-tv med kabelkanaler. Samtliga sängar med bäddmadrasser har sängtillbehör av högsta kvalitet och duntäcken, och i badrummen finns regnduschar, hårtorkar och designertoalettartiklar. Minibarer, kaffebryggare och gratis dagstidningar är också tillgängliga. Städning på begäran
På boendet
JW Marriott Surabaya har en utomhuspool, barnpool och ett gym. Här hittar du gratis parkering samt avgiftsbelagd parkeringsservice (IDR 50000 per vistelse). Dessutom erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för IDR 450000 per fordon. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som gärna hjälper dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring och bokning av guidade turer och biljetter. Detta hotell i lyxstil har dessutom en bastu, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en bubbelpool.
JW Marriott Surabaya erbjuder gäster tillträde till en barnpool, en utomhuspool, gym och en bubbelpool. Det finns 4 restauranger och deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Ett business-center (öppet dygnet runt) och 14 mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 12308 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Bastu, en terrass och gratis barnklubb finns tillgängliga på JW Marriott Surabaya i lyxstil. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och hämtning vid järnvägsstationen finns tillgängliga mot en avgift. Det är gratis att parkera. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 5 stjärnor i Surabaya.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Tillgång till internet – trådlös
Avgiftsfri parkering , Parkeringsservice (tilläggsavgift)
JW Marriott Surabaya erbjuder 407 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Sängarna har bäddmadrasser samt duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. 48-tums LCD-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har badkar och dusch med regndusch, badrockar, tofflor och lyxtoalettartiklar. Detta hotell i Surabaya erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Gratis dagstidningar och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Massage på rummet och byte av lakan kan fås på begäran. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Pavilion Restaurant - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och endast serverar frukost.
Imari Japanese Restaurant - restaurang som specialiserar sig på japanska köket och endast serverar middag. Öppet alla dagar
Uppercut Steakhouse - steakhouse som specialiserar sig på internationell gastronomi och endast serverar middag. Öppet vissa dagar
Tang Palace Restaurant - restaurang som specialiserar sig på kinesiska köket och serverar lunch och middag. Öppet alla dagar
SBCO - deli som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, lunch och middag. Öppet alla dagar
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.
En utomhuspool, barnpool och en bubbelpool finns på området. Här finns även gym och bastu.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Boendet erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 24 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Incheckning sker inte på boendet, utan på en annan plats: (Executive Lounge) Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Barn 5 år och yngre får inte vistas i Executive Lounge.
JW Marriott Surabaya erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 24 timmar innan ankomsten. Incheckning sker inte på boendet, utan gäster måste gå till Executive Lounge
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: säkerhetssystem.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
För gästernas säkerhet finns det rökdetektor och säkerhetssystem i alla rum. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.