Rum
Varje lägenhet har uppvärmning och erbjuder gott om plats med middagsplats och sittutrymme. En 62-centimeterss tv står för underhållningen, och gäster håller sig uppkopplade med wi-fi. Dessutom ingår bekvämligheter som mikrovågsugn, kylskåp och vattenkokare.
På boendet
Gäster på BOTTERKLOOF RESORT har tillgång till en utomhuspool, wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen har flerspråkig personal som kan besvara frågor om boendet, tjänster och annat under din vistelse. Här har gäster dessutom tillgång till ett konferenscenter, business-service och en terrass.
I allmänna utrymmen finns wi-fi tillgängligt mot en avgift. Business-service och mötesrum erbjuds. Utomhuspool, en terrass och utomhusgrill finns tillgängliga på BOTTERKLOOF RESORT. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Denna lägenhet i Still Bay har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Wi-fi (tilläggsavgift)
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Wi-fi (tilläggsavgift)
Avgiftsfri parkering
BOTTERKLOOF RESORT har 18 rum. Rummen har separat middagsplats. Gäster har tillgång till wi-fi på rummen mot en tilläggsavgift. På rummet finns kylskåp och mikrovågsugn.
Denna lägenhet har bland annat en utomhuspool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 17.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 10.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 17.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 10.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Extra avgifter tillkommer för lakan och handdukar från oktober till april.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Gradering tillhandahålls av Tourism Grading Council of South Africa (TGCSA) – Sydafrikas officiella organisation för kvalitetsgraderingar.