Rum
Din 50-tumss smart-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar, badrockar och tofflor. Tvättmaskin, kylskåp och gratis produkter i minibar är också tillgängliga. Städning är tillgänglig en gång i veckan.
På boendet
Gäster på Rest House har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mikro i allmänt utrymme och kyl i allmänt utrymme. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med conciergetjänster, bagageförvaring och kemtvätt/tvättjänster. Här finns dessutom expressincheckning, expressutcheckning och en terrass.
Detta boende är stängt från 1 januari till 31 december.
Detta boende kommer att vara stängt mellan 30 oktober 2023 och 29 oktober 2025 för renoveringar och kommer att återuppta verksamheten när dessa är slutförda (slutdatum kan komma att ändras).
Det finns snackbar/deli på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Rest House lockar med en terrass, trädgård och conciergetjänster. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta pensionat med 3 stjärnor i Singapore.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Rest House erbjuder 4 luftkonditionerade rum med minibarer (med vissa gratis produkter) och minibar. Rummen är individuellt möblerade och inredda. 50-tums smart-tv med satellitpremiumkanaler. På rummet finns kylskåp och kaffe- och tebryggare. Badrummen har badrockar, tofflor, bidéer och gratis toalettartiklar. Detta pensionat i Singapore erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och skrivbordsstolar finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och delat/gemensamt kök. Mikrovågsugn och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 22.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 22.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.