Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Peppers Cafe, där du kan äta gott. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé.
Rum
Din LCD-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Dessutom erbjuds minibarer, kaffebryggare och värdeförvaringsskåp.
På boendet
På Tanahmas The Sibu Hotel erbjuds en utomhuspool, business-service och tvättmöjligheter. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med kemtvätt/tvättjänster, förvaring av värdesaker samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till en portier/piccolo, bröllopstjänster och danssal.
Det finns restaurang och kafé på plats. Det erbjuds business-service på plats. Tanahmas The Sibu Hotel lockar med utomhuspool, tvättmöjligheter och kemtvätt. Detta hotell i Sibu har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Tanahmas The Sibu Hotel erbjuder 120 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar/dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Städning erbjuds dagligen och hårtork kan fås på begäran.
Peppers Cafe – café som serverar frukost, lunch, middag och lätta måltider.
Loong Jin - restaurang som specialiserar sig på kinesiska köket och serverar lunch och middag. Öppet alla dagar
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Detta hotell har bland annat en utomhuspool.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 12.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 12.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.