Marigold Regency

3.5-stjärnigt boende
dina nuvarande månader är December 2024 och January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalleri för Marigold Regency

Boendets ingång
Boendets fasad
Rum | Värdeförvaringsskåp på rummet, skrivbord och arbetsyta för laptop
Lobby
Presentbutik

Recensioner

8,8 av 10,

Fantastiskt

Populära bekvämligheter

  • Luftkonditionering
  • Parkering ingår
  • Rumsservice
  • Reception dygnet runt
  • Tvättservice
  • Städning
Priset är 527 kr
inklusive skatter och avgifter
26 nov. – 27 nov.

Utforska området

Map
S.No 5/20 Shiv Road, Tal Rahata Dist, Ahmednagar, Rahata, Maharashtra, 423109
  • Shri Saibaba Sansthan Temple
    8 min till fots
  • Wet n Joy vattenpark
    8 min till fots
  • Dwarkamai
    10 min till fots
  • Shirdi (SAG)
    27 min med bil

Rumsalternativ

Executive-rum

  • 27 kvm
  • Utsikt mot staden
  • Sovplats för 3
  • 1 kingsize-säng

Premium-rum

  • 26 kvm
  • Utsikt mot staden
  • Sovplats för 3
  • 1 kingsize-säng

Superior-rum

  • 27 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Deluxe-rum

  • 26 kvm
  • Utsikt mot staden
  • Sovplats för 3
  • 1 kingsize-säng

Rum

  • 23 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Liknande boenden

Om boendet

Marigold Regency

Hotell med avgiftsfri parkering, nära Sai Baba-templet
Detta hotell är en rökfri anläggning som erbjuder gäster en restaurang, rumsservice dygnet runt och conciergetjänster. Även gratis wi-fi i allmänna utrymmen, avgiftsfri parkering och gratis hämtning från järnvägsstationen erbjuds. Dessutom erbjuds kemtvätt, tvättmöjligheter och dygnet runt-öppen reception.
Marigold Regency erbjuder 30 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch.

Detta hotell i Shirdi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord, skrivbordsstolar och telefon. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och takfläkt. Strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

Marigold Regency ligger mindre än tio minuters promenad från Shri Saibaba Sansthan Temple och Wet n Joy vattenpark. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 30 rum och välkomnar gäster med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, The Tulip, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Din LCD-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Dessutom erbjuds kaffebryggare, gratis dagstidningar och takfläktar.
På boendet
Gäster på Marigold Regency har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och gratis transport till/från tågstationen. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med conciergetjänster, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här hittar du dessutom reception och en presentbutik.
Bekvämligheter
  • Gångavstånd till Sai Baba-templet
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Gratis bevakad parkering
  • Restaurang
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hämtning vid järnvägsstationen och transport till järnvägsstationen är gratis.Presentbutik/tidningskiosk, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Marigold Regency som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis.

Detta hotell i Shirdi har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

The Tulip - restaurang som specialiserar sig på vegetariansk mat. Bokning krävs.
Boendet har rumsservice dygnet runt.

Språk

Engelska och hindi

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri transport till och från tågstationen
  • Avgiftsfri och säker parkering på området

Mat och dryck

  • En restaurang

Restauranger på området

  • The Tulip

Familjevänligt

  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Presentbutik/tidningskiosk
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss
  • Tillgänglighetsanpassad gång till hiss
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)

Mer

  • 3 våningar
  • Byggdes 2012
  • Reception
  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Dusch
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork (på begäran)
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Tandborste och tandkräm (på begäran)
  • Tvål

Underhållning

  • LCD-tv med satellitkanaler

Mat och dryck

  • Rumsservice dygnet runt
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Arbetsområde för laptop
  • Gratis dagstidningar varje dag
  • Kontorsstol
  • Luftkonditionering
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda på begäran
  • Takfläkt
  • Telefon
  • Värdeförvaringsskåp

Regler

Incheckning

Checka in från: 12.30. Checka in fram till: 12.00.
Sen incheckning i mån av tillgång
Avgift för sen incheckning: INR 3000 för incheckning mellan 12.30 och 14.30

Utcheckning

Utcheckning innan 12.30

Incheckningsinstruktioner

Gäster erbjuds transport från tågstation och måste kontakta boendet med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Vid incheckning måste gäster visa upp bevis på fullständig vaccinering mot covid-19.
Kravet på bevis på vaccinering mot covid-19 gäller alla gäster över 10 år. Gäster måste ha vaccinerats fullständigt mot covid-19 minst 14 dagar före incheckning.
Kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
Observera att PAN-kort inte accepteras som legitimation på det här hotellet.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Marigold Regency

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns inte tillgängliga.
  • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för sen incheckning: INR 3000 för incheckning mellan 12.30 och 14.30
  • Städning finns tillgänglig mot en tilläggsavgift

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Marigold Regency erbjuder transfer från tågstation. Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.

Bra att veta

  • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
  • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.

Boendet kallas även

Marigold Regency
Marigold Regency Hotel Kopargaon
Marigold Regency Hotel Shirdi
Marigold Regency Shirdi
Marigold Regency Kopargaon
Marigold Regency Hotel
Marigold Regency Rahata
Marigold Regency Hotel Rahata