Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, The Tulip, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Din LCD-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Dessutom erbjuds kaffebryggare, gratis dagstidningar och takfläktar.
På boendet
Gäster på Marigold Regency har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och gratis transport till/från tågstationen. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här hittar du dessutom reception och en presentbutik.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hämtning vid järnvägsstationen och transport till järnvägsstationen är gratis.Presentbutik/tidningskiosk, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Marigold Regency som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Shirdi har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Marigold Regency erbjuder 30 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch. Detta hotell i Shirdi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord, skrivbordsstolar och telefon. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och takfläkt. Strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
The Tulip - restaurang som specialiserar sig på vegetariansk mat. Bokning krävs.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från tågstation och måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa bevis om fullständig vaccination mot covid-19. Kravet om vaccinationsbevis mot covid-19 gäller för samtliga gäster från 10 år; gäster måste ha genomgått fullständig vaccination minst 14 dagar före incheckning. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Observera att PAN-kort inte accepteras som legitimation på det här hotellet.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Marigold Regency erbjuder transfer från tågstation. Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Vid incheckning måste gäster uppvisa bevis på fullständig vaccination mot covid-19. Kravet om bevis på vaccination mot covid-19 gäller för samtliga gäster från 10 års ålder; gäster måste ha erhållit fullständig vaccination mot covid-19 minst 14 dagar före incheckning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.