Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Marigold Regency ligger mindre än tio minuters promenad från Sai Baba-templet och Shri Saibaba Sansthan Temple. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 30 rum och välkomnar gäster med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Hotellet har en restaurang, The Tulip, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet.

Rum

Din LCD-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Dessutom erbjuds kaffebryggare, gratis dagstidningar och takfläktar.

På boendet

Gäster på Marigold Regency har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och gratis transport till/från tågstationen. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här hittar du dessutom reception och en presentbutik.

  • Walking distance to Sai Baba Temple
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free secured self parking
  • Onsite dining
  • Rum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Superior-rum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hämtning vid järnvägsstationen och transport till järnvägsstationen är gratis.Presentbutik/tidningskiosk, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Marigold Regency som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Shirdi har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 30 rum
    • 3 våningar
    • Byggdes 2012
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Presentbutik
    • Gratis dagstidningar
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Sainagar Siridi (3,6 km)
    • Transport till och från boendet: Gratis hämtning vid järnvägsstationen
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Marigold Regency erbjuder 30 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch. Detta hotell i Shirdi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord, skrivbordsstolar och telefon. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och takfläkt. Strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

    • Rumsservice dygnet runt
    • LCD-tv
    • Satellit-tv
    • Kaffe- och tebryggare
    • Dusch
    • Daglig städning
    • Gratis dagstidningar
    • Hårtork (på begäran)
    • Värdeförvaringsskåp
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Luftkonditionering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Garderob
    • Skrivbordsstol

    Mat och dryck

    The Tulip - restaurang som specialiserar sig på vegetariansk mat. Bokning krävs.

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 12.30
    • Incheckningstiden slutar 12.00

    Incheckningsinstruktioner:

    Gäster erbjuds transport från tågstation och måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa bevis om fullständig vaccination mot covid-19. Kravet om vaccinationsbevis mot covid-19 gäller för samtliga gäster från 10 år; gäster måste ha genomgått fullständig vaccination minst 14 dagar före incheckning. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.

    Observera att PAN-kort inte accepteras som legitimation på det här hotellet.

    Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

    Marigold Regency erbjuder transfer från tågstation. Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.

    Utcheckning

    • ??? 12.30

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Marigold Regency

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Vid incheckning måste gäster uppvisa bevis på fullständig vaccination mot covid-19. Kravet om bevis på vaccination mot covid-19 gäller för samtliga gäster från 10 års ålder; gäster måste ha erhållit fullständig vaccination mot covid-19 minst 14 dagar före incheckning.

    • Gäster måste uppvisa hälsodokumentation
    • Gäster måste uppvisa bevis på covid-19-vaccinering
    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Krav på minimiålder för bevis på covid-19-vaccinering: 10
    • Covid-19-vaccin måste ha administrerats ett minsta antal dagar före incheckning: 14
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • En värd hälsar dig välkommen
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för sen incheckning: INR 3000 för incheckning mellan 12.30 och 14.30
    • Städning finns tillgänglig mot en tilläggsavgift

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Rahata-Hotels-Marigold-Regency.h6240760-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Rahata-Hotels-Marigold-Regency.h6240760-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Rahata-Hotels-Marigold-Regency.h6240760-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&