Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Anand Palace ligger mindre än fem minuters promenad från Sambhaji Park och Shri Tatya Kote Samadhi. Detta hotell med 3 stjärnor har 22 rum och ståtar med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Kontinental frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller avnjut en måltid på restaurangen eller kafé.

Rum

Här får gäster tillgång till LCD-tv med satellitkanaler, och håller sig uppkopplade med gratis wi-fi och fast internet. Badrummen har regnduschar, gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm, och gäster sover gott i sängar med bäddmadrasser, egyptiska bomullslakan och kuddmenyer. Middagsplatser, takfläktar och skrivbord är också tillgängliga. Städning på begäran

På boendet

Gäster på Anand Palace har bland annat tillgång till kaffe i allmänt utrymme, expressutcheckning och tvättmöjligheter. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 600 per fordon enkel resa. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster och bokning av guidade turer och biljetter. Här hittar du dessutom en tv i allmänt utrymme och danssal.

  • Walking distance to Sai Baba Temple
  • Free WiFi and wired Internet in rooms
  • Free secured self parking
  • Onsite dining
  • Executive fyrbäddsrum

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 4 max

    Executive-rum

    Antal bäddar 2 dubbelsängar Maxbeläggning 5 max

    Dubbelrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Standard dubbelrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Deluxe-rum - 5 sovrum

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 5 max

    Familjerum

    Antal bäddar 4 kingsize-sängar Maxbeläggning 9 max

    Info om all-inclusive

    All inclusive-priser är tillgängliga på Anand Palace. Dessa rumspriser är högre eftersom de inkluderar mat och dryck (vissa restriktioner kan gälla).

    På hotellet

    Anand Palace erbjuder all inclusive-priser. Dessa priser inkluderar mat och dryck på deras restauranger, och kan inkludera skatter och avgifter. Ytterligare avgifter kan tillkomma på vissa restauranger för särskilda middagar, rätter, drycker och andra bekvämligheter. Det finns restaurang och kafé på plats. I allmänna utrymmen är den fasta internetuppkopplingen gratis. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. På Anand Palace som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, kaffe i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Shirdi har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 22 rum
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressutcheckning
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Dagstidningar att köpa
    • Tv i allmänt utrymme
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Separat middagsplats

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet , Wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis fast internet

    Parkering

    Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkering för husbil, buss och lastbil

    Transport

    • Tågstation: Sainagar Siridi (3,1 km)
    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering och parkering för husbil, buss och lastbil

    Bekvämligheter på rummet

    Anand Palace erbjuder 22 rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Rummen har separat middagsplats och skrivbord. Sängar med bäddmadrasser samt egyptiska bomullslakan, duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch och tandborstar och tandkräm. Gäster har tillgång till gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker på begäran.

    • Middagsplats
    • Bäddmadrasser
    • Rumsservice dygnet runt
    • LCD-tv
    • Satellit-tv
    • Egyptiska bomullslakan
    • Duntäcke
    • Kuddmeny
    • Dusch
    • Regndusch
    • Städning på begäran
    • Gratis toalettartiklar
    • Skrivbord
    • Takfläkt
    • Rullstolsanpassat
    • Tandborste och tandkräm
    • Byte av handdukar (på begäran)
    • Byte av lakan (på begäran)

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 07.00 till 10.00.

    Anand Palace har en restaurang.

    Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad lounge
    • Visuella larm i korridorer
    • Personal som kan teckenspråk
    • Rullstolar tillgängliga på plats
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassad väg
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Rullstolsanpassad conciergedisk
    • Rullstolsanpassad skåpbilsparkering
    • Parkeringsservice för rullstolsutrustade fordon
    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar när som helst
    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 15.30

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 300.0 per natt.

    Husdjur

    • Husdjur tillåts utan avgift
    • Endast katter och hundar tillåts
    • Upp till 1 per rum (maxvikt: 3 kg per husdjur)
    • Begränsningar gäller
    • Hör av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Minimiålder för att checka in under springbreak är 18.

    Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka parkering.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Minimiålder för att checka in under springbreak är 18. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa parkering. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer CovidCleans (Safehotels - global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Gratis covid-19-test (PCR) på plats är tillgängligt
    • Covid-19-test (antigen) på plats är tillgängligt
    • Bokning krävs för covid-19-test på plats
    • Covid-19-test (PCR) på plats krävs
    • Covid-19-test (antigen) på plats krävs
    • Mobila betalningssätt
    • Servicedjur tillåtna
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • Boendet följer WELL Health-Safety Ratings (IWBI) saneringsregler
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Husdjur tillåtna (inga avgifter)
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Höjdbegränsningar gäller för parkering
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Serviceavgift: 0 INR per boende per vistelse
    • Spaavgift: 0 INR per boende per vistelse
    • Handduksavgift: 0 INR per person, per vistelse
    • Vattenavgift: 0 INR per person per vistelse
    • Avgift för covid-19-test (antigen-/snabbtest): INR 500 per person, per vistelse.

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för kontinental frukost: INR 75 för vuxna och INR 75 för barn
    • Avgift för flygtransfer: INR 600 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 4)
    • Avgift för tidig incheckning: INR 500 (endast i mån av tillgång)
    • Avgift för sen utcheckning: INR 500 (endast i mån av tillgång)
    • Avgift för extrasäng: INR 300.0 per natt
    • Vattenavgift: 0 INR per vistelse

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att ordna för ditt husdjur.
    url importing http://www.mrjet.se/Rahata-Hotels-Anand-Palace.h74811920-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Rahata-Hotels-Anand-Palace.h74811920-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Rahata-Hotels-Anand-Palace.h74811920-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&