Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, 180 Degree Roof Top, där du kan äta gott. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Din LED-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Till bekvämligheterna hör dessutom eldstad, kaffebryggare och skrivbord.
På boendet
Gäster på Hotel Surya har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 3500 per fordon tur och retur. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, conciergetjänster samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till ett konferenscenter, business-service och en terrass.
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Hotel Surya som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi (tilläggsavgift)
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Wi-fi (tilläggsavgift)
Avgiftsfri parkering
Hotel Surya erbjuder 60 rum med eldstad och kaffe- och tebryggare. LED-tv med digitalpremiumkanaler. Detta hotell i Shimla erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Extrasängar (avgift tillkommer) är också tillgängliga. Städning sker dagligen.
180 Degree Roof Top - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar lunch och middag.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa extrasängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.