Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Goroomgo Kalra Regency Shimla ligger i Knollswood, mindre än två kilometer från Tara Devi Temple och mindre än fem kilometer från Mall Road. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 40 rum, vilka ståtar med balkonger, separat sittutrymme och LED-tv.

Restaurangalternativ

Kontinental frukost serveras dagligen från 06.00 till 10.30 mot en avgift. Hotellet har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.

Rum

Här erbjuds gäster 24-tumss LED-tv med satellitkanaler. Samtliga sängar med memory foam-madrasser har egyptiska bomullslakan och kuddmenyer, och i badrummen finns regnduschar, gratis toalettartiklar och badrockar. Dessutom erbjuds tvättmaskin, balkonger och sittutrymmen. Handdukarna byts på begäran

På boendet

Gäster på Goroomgo Kalra Regency Shimla har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, conciergetjänster samt kemtvätt/tvättjänster.

  • Free WiFi in public areas
  • Free secured self parking
  • Onsite dining
  • Concierge services
  • Deluxe dubbelrum - balkong - utsikt mot bergen

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Deluxe fyrbäddsrum

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 6 max

    Deluxe dubbelrum - flera sängar

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 4 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Goroomgo Kalra Regency Shimla lockar med conciergetjänster, gratis dagstidningar i lobbyn och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Shimla har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 40 rum
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Conciergetjänster
    • Gratis dagstidningar
    • Rökning förbjuden
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Shimla Station (6,4 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Goroomgo Kalra Regency Shimla erbjuder 40 rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. Rummen har balkonger. Rummen har separat sittutrymme och skrivbord. Sängar med memory foam-madrasser samt egyptiska bomullslakan, duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. 24-tums LED-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, badrockar, gratis toalettartiklar och tofflor för barn. Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.

    • Tvättmaskin
    • Privat balkong
    • Sittutrymme
    • Memory foam-madrasser
    • LED-tv
    • Satellit-tv
    • Egyptiska bomullslakan
    • Duntäcke
    • Kuddmeny
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Uppbäddningsservice
    • Gratis dagstidningar
    • Värdeförvaringsskåp
    • Badrockar
    • Gratis toalettartiklar
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ljudisolering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Tofflor för barn
    • Garderob
    • Tillgång till tandborste och tandkräm
    • Byte av handdukar (på begäran)
    • Byte av lakan (på begäran)

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 06.00 till 10.30.

    Goroomgo Kalra Regency Shimla har en restaurang.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Väl upplyst väg till ingången
    • Trappfri väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 22.30
    • Incheckningstiden börjar 11.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Goroomgo Kalra Regency Shimla

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.

    Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm, PhonePe och Amazon Pay

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mobila betalningssätt
    • UnionPay
    • Boendet följer WELL Health-Safety Ratings (IWBI) saneringsregler
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Paytm
    • PhonePe
    • Amazon Pay
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet följer Bureau Veritas (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Google Pay
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för kontinental frukost: INR 150 för vuxna och INR 75 för barn

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Shimla-Hotels-Goroomgo-Kalra-Regency-Shimla.h69798091-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Shimla-Hotels-Goroomgo-Kalra-Regency-Shimla.h69798091-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Shimla-Hotels-Goroomgo-Kalra-Regency-Shimla.h69798091-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&