Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis kontinental frukost, som serveras dagligen mellan 06.00 och 09.00. Pensionatet har en restaurang där du kan äta något gott.
Rum
Din LCD-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Här kan du sträcka ut dig i ett djupt badkar. Sittutrymmen, kylskåp och kaffebryggare är också tillgängliga.
På boendet
På Woodpecker Guesthouse har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressincheckning och expressutcheckning. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Flerspråkig personal kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och ge tips på sevärdheter i området. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och utomhusgrillar.
Det finns restaurang på plats, men även snackbar/deli. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, utomhusgrill och flerspråkig personal finns tillgängliga på Woodpecker Guesthouse som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera.Detta pensionat i Setsoto har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Woodpecker Guesthouse erbjuder 14 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Rummen har separat sittutrymme och skrivbord. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar eller dusch med djupa badkar. Detta pensionat i Setsoto erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 06.00 till 09.00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, lunch och middag.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gästerna måste kontakta boendet för incheckningsinstruktioner.
Detta boende har ingen reception. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gästerna måste kontakta boendet för incheckningsinstruktioner.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka bäddsoffor.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa bäddsoffor. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
Gradering tillhandahålls av Tourism Grading Council of South Africa (TGCSA) – Sydafrikas officiella organisation för kvalitetsgraderingar.