Restaurangalternativ
Hotellet har både restaurang och bar. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet. Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Din 40-tumss platt-tv har satellitkanaler och betalfilmer, och du kan hålla dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar, toaletter med elektronisk bidé och badrockar. Kylskåp, minibarer och kaffebryggare är också tillgängliga. Städning på begäran
På boendet
På The Westin Sendai har gäster tillgång till ett dygnet runt-öppet fitnesscenter, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och konferensrum. Parkering erbjuds för JPY 1500.00 per natt. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som gärna hjälper dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster och conciergetjänster. Detta hotell i lyxstil har dessutom business-service, expressutcheckning och bröllopstjänster.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Business-service och 9 mötesrum erbjuds. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Möteslokaler på detta hotell är 609 kvadratmeter och här finns konferensrum. Fitnesscenter (öppet dygnet runt), spatjänster och flerspråkig personal finns tillgängliga på The Westin Sendai i lyxstil. Parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 5 stjärnor i Sendai.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift)
The Westin Sendai erbjuder 292 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. 40-tums platt-tv med satellitkanaler och betalfilmer. Kylskåp och kaffe- och tebryggare finns på rummet. Rummen har delvis öppna badrum. Badrummen har badkar och dusch, badrockar, toaletter med elektronisk bidé och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Sendai erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och gratis dagstidningar finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och hårtork. Städning erbjuds dagligen och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.00 till 10.00.
Symphony – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.
Ichimuan - restaurang som specialiserar sig på japanska köket och serverar lunch och middag. Öppet alla dagar
HORIZON – restaurang som endast serverar lätta måltider. Happy hour erbjuds. Öppet alla dagar
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Detta hotell har bland annat fitnesscenter (öppet dygnet runt).
Gäster kan skämma bort sig med en spabehandling på plats. Här erbjuds tjänster som massage och manikyr och pedikyr.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.