Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 07.30 och 10.30. Koppla av med en drink i deras bar eller besök restaurangen för att äta något gott. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller träffa andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Vattenkokare, värdeförvaringsskåp och telefon är också tillgängliga.
På boendet
På Hotel RSR Residency har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och expressincheckning. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster och besvara dina frågor under vistelsen. Här finns dessutom expressutcheckning, gratis dagstidningar och en terrass.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen och kostnadsfri mottagning med manager erbjuds varje kväll. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. På Hotel RSR Residency som passar dem som reser i arbetet finns en terrass, gratis dagstidningar i lobbyn och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Sivakasi.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel RSR Residency erbjuder 55 rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Detta hotell i Sivakasi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 10.30. Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Hotel RSR Residency har en restaurang.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.