Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Ona Havstuer Restaurant, där du kan äta gott.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Dessutom erbjuds kök, kylskåp och ugn. Städning är tillgänglig en gång per vistelse.
På boendet
Gäster på Ona Havstuer - by Classic Norway Hotels har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och bankettsal. Här ingår avgiftsfri parkering. Den vänliga personalen erbjuder hjälp med guidade turer och biljettbokning, och kan ge dig information om närområdet.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Ona Havstuer - by Classic Norway Hotels. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Detta hotell i Ålesund har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Ona Havstuer - by Classic Norway Hotels erbjuder 5 rum med kaffe- och tebryggare och hårtork. Rummen på detta hotell med 3 stjärnor har kök med kylskåp, spishäll och grytor/köksredskap. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Ona Havstuer Restaurant – restaurang som serverar lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster måste åka via båt och anordna transporten genom att kontakta receptionen innan resan med hjälp av informationen på bokningsbekräftelsen. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
För att ta sig till boendet behöver gäster transfer via båt. Transfer arrangeras i förväg genom att kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Boendet rengörs av städpersonal
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och extrasängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet rengörs av städpersonal.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.