Restaurangalternativ
Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Lägenheten har kök och balkong eller terrass, och erbjuder gott om plats med middagsplats och sittutrymme. Här får gäster tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LED-tv med kabelkanaler och betalfilmer. I badrummen finns hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer. Dessutom ingår bekvämligheter som kaffebryggare och värdeförvaringsskåp. Tillgång till städning är begränsad.
På boendet
Gäster på detta lägenhetshotell har tillgång till en utomhuspool, en bastu och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med conciergetjänster, bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Detta lägenhetshotell med familjevänlig profil har dessutom en dator, en spelhall och en terrass.
Detta lägenhetshotell erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och bastu. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. En terrass, utomhusgrill och spelhall/-rum finns tillgängliga på detta lägenhetshotell med familjevänlig profil. Det är gratis att parkera.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Detta lägenhetshotell erbjuder 9 rum med värdeförvaringsskåp och kaffe- och tebryggare. Rummen har balkonger/terrasser. Rummen har separat sittutrymme. Rummen på detta lägenhetshotell med 3 stjärnor har kök med stor kyl/frys, spishäll, mikrovågsugn och separat middagsplats. Badrummen har bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta lägenhetshotell i San Martin de los Andes erbjuder sina gäster gratis wi-fi. 32-tums LED-tv med kabelkanaler och betalfilmer. Städning sker endast på vardagar.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Detta lägenhetshotell har bland annat en utomhuspool och bastu.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 10.00 till 20.00. Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 10.00 till 20.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka barnstol.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Boendet rengörs av städpersonal
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa barnstol. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet rengörs av städpersonal.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.