Restaurangalternativ
Gratis komplett frukost serveras dagligen mellan 07.00 och 10.30. Fritidshuset har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi.
På boendet
Gäster på Ecohotel Campo Alegre har tillgång till bland annat en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en spelhall. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster och bokning av guidade turer och biljetter. Detta fritidshus med familjevänlig profil har dessutom en terrass, tvättmöjligheter och bankettsal.
Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på en av barerna. Du har att välja mellan bar vid poolen och en bar/lounge. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Utomhuspool, en terrass och spelhall/-rum finns tillgängliga på Ecohotel Campo Alegre med familjevänlig profil. Rökning tillåts endast på särskilda platser på denna sportstuga med 3,5 stjärnor i Norcasia.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Ecohotel Campo Alegre har 6 rum. Denna sportstuga i Norcasia erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Badrummen har dusch. Städning erbjuds dagligen och allergitestade sängkläder kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis komplett frukost dagligen från 07.00 till 10.30.
Restaurant – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.
Denna sportstuga har bland annat en utomhuspool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster måste resa via båt till boendet och måste kontakta boendet minst 48 timmar före avresa med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 09.30 till 16.30. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
För att ta sig till boendet behöver gäster transfer via båt. Transfer måste arrangeras med boendet minst 48 timmar i förväg, med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 09.30 till 16.30.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.