Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis komplett frukost, som serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Resorten har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Du kan ladda batterierna på deras kafé.
På boendet
Lusia's Lagoon Chalets erbjuder wi-fi i allmänna utrymmen, spatjänster och ett mötesrum. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring och kemtvätt/tvättjänster. Denna resort med familjevänlig profil har dessutom ett bibliotek, en terrass och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. Wi-fi finns i allmänna utrymmen mot en avgift. Spatjänster, bibliotek och en terrass finns tillgängliga på Lusia's Lagoon Chalets med familjevänlig profil. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på denna resort med 3 stjärnor i Salelologa.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Wi-fi (tilläggsavgift)
Avgiftsfri parkering
Lusia's Lagoon Chalets erbjuder 30 rum med värdeförvaringsskåp. Rummen har delvis öppna badrum. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis komplett frukost dagligen från 07.00 till 10.00.
CCs Restaurant and Bar - restaurang som specialiserar sig på regionala rätter och serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar i baren och äta utomhus om vädret tillåter.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Gäster kan skämma bort sig med en spabehandling på plats. Här erbjuds tjänster som djupmassage och massage.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster måste resa via båt till boendet och måste kontakta boendet minst 72 timmar före avresa med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 21.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster måste meddela hotellet beräknad ankomsttid i god tid i förväg för att hotellet ska kunna ordna med färjetransfer. Den första färjan lämnar kajen 06.00 och den sista 16.00. Kunder som landar på den internationella flygplatsen efter 16.00 kommer att behöva övernatta på huvudön Upulu och ta en färja följande dag.
För att ta sig till boendet behöver gäster transfer via båt. Transfer måste arrangeras med boendet minst 72 timmar i förväg, med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 21.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.