Restaurangalternativ
Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Du kan beställa mat från rumsservice eller fylla på med energi på deras kafé. Gäster serveras frukost enligt egen beställning vardagar mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en LED-tv med kabelkanaler. Middagsplatser och gratis toalettartiklar erbjuds som standard.
På boendet
La Mansión de don Hilario Hotel erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och expressincheckning. Om du kör har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster samt bokning av guidade turer och biljetter. Detta hotell har dessutom expressutcheckning.
Det finns restaurang på plats, men även kafé. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. La Mansión de don Hilario Hotel lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, kaffe i allmänt utrymme och kemtvätt. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Salcajá tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
La Mansión de don Hilario Hotel erbjuder 16 rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Rummen har separat middagsplats. LED-tv med kabelkanaler. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster äta frukost enligt egen beställning på vardagar.
Cafesama - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar frukost, lunch och middag.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 06.30 till 22.30. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 06.30 till 22.30.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Minimiålder för att checka in under springbreak är 15.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Minimiålder för att checka in under springbreak är 15. Boendet tar emot kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.