Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé serveras dagligen mellan 06.30 och 09.00.
Rum
Här står en platt-tv för underhållningen. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar, tofflor och toaletter med elektronisk bidé. Vattenkokare och skrivbord erbjuds som standard. Städning är tillgänglig en gång i veckan.
På boendet
Gäster på Toyoko Inn Shiki Station Higashi har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mikro i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Parkering är tillgänglig för JPY 1000 per natt. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker och bagageförvaring. Detta hotell har dessutom varuautomat.
Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Toyoko Inn Shiki Station Higashi lockar med varuautomat, tvättmöjligheter och värdeförvaringsskåp i receptionen. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Shiki.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (begränsat antal platser)
Toyoko Inn Shiki Station Higashi erbjuder 219 luftkonditionerade rum med tofflor och hårtork. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har badkar/dusch, toaletter med elektronisk bidé och gratis toalettartiklar. Städning erbjuds varje vecka och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran. Städning sker i begränsad utsträckning.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 06.30 till 09.00.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 22.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det finns 14 parkeringsplatser på boendet. Gäster måste kontakta boendet på telefon i förväg för att boka en parkeringsplats.
Gäster som bokar 7 nätter eller fler kan behöva byta rum under sin vistelse.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 22.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka parkering.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Boendet rengörs av städpersonal
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Städning sker var fjärde dag.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa parkering. Boendet rengörs av städpersonal. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.