Restaurangalternativ
Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 08.00 och 10.00 mot en avgift. Restaurangen passar utmärkt om du vill äta något gott.
Rum
Här får gäster en 100-centimeterss tv med kabelkanaler och Netflix. Garderober ingår också. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Gäster på Hotel Magnolia Roudnice erbjuds en vingård, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till konferensrum, en terrass och tvättmöjligheter.
På området ligger en vinodling.Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, utomhusgrill och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hotel Magnolia Roudnice. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Roundnice nad Labem.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hotel Magnolia Roudnice erbjuder 33 rum med gratis flaskvatten och mörkläggningsgardiner. På tv:n kan du se kabelkanaler och ha tillgång till Netflix. Städning erbjuds dagligen och byte av handdukar kan fås på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 08.00 till 10.00.
Hotel Magnolia Roudnice har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 14.00 till 22.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Om du planerar att ankomma efter 18.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och instruktioner för låsbox. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Receptionen har öppet varje dag från 14.00 till 22.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster som anländer efter 18.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för låsbox. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort och mobilbetalning; ingen kontantbetalning.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Luftkonditionering erbjuds inte.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Gäster som har problem med trappor ombeds kontakta hotellet i förväg för att begära ett rum på en våning med hiss.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa extrasängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och mobilbetalning. Ingen kontantbetalning. Luftkonditionering saknas. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.