Restaurangalternativ
Frukostbuffé serveras dagligen från 08.00 till 10.00 mot en avgift. Hotellet har en restaurang där du kan äta något gott.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en LED-tv med kabelkanaler. Dessutom erbjuds bekvämligheter som värdeförvaringsskåp, telefon och skrivbord.
På boendet
På Hotel Gasthof Post har gäster tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och gratis dagstidningar. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering i närheten. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, varuautomat och en trädgård.
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Takterrass, varuautomat och flerspråkig personal finns tillgängliga på Hotel Gasthof Post. Detta hotell i Rothenburg ob der Tauber tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (begränsat antal platser) , Avgiftsfri parkering i närheten
Hotel Gasthof Post erbjuder 23 rum med värdeförvaringsskåp och gratis toalettartiklar. LED-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 08.00 till 10.00.
Hotel Gasthof Post har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.30 till 22.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 07.30 till 22.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Oljud utanför kan höras in på rummen.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.