Restaurangalternativ
Kontinental frukost serveras dagligen från 07.00 till 10.30 mot en avgift. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och bidéer. Dessutom erbjuds bekvämligheter som minibarer, vattenkokare och telefon.
På boendet
Best Western Hotel Astrid byggdes 1920 och erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en dator samt en terrass. Gäster har tillgång till begränsad parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 55 per fordon enkel resa. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring samt conciergetjänster. LOCALIZEHär har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter och en närbutik.
Du som bor på Best Western Hotel Astrid har tillgång till en terrass, conciergetjänster och tvättmöjligheter. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Best Western Hotel Astrid lockar med kemtvätt, närbutik och rumsservice (under begränsade tider). Detta hotell i Rom har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (begränsat antal platser) , Parkering utanför anläggningen, bokning krävs
Best Western Hotel Astrid erbjuder 52 luftkonditionerade rum med minibar och gratis flaskvatten. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har dusch, bidéer och hårtorkar. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och allergitestade sängkläder kan fås på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 07.00 till 10.30.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Boendet erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 72 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Best Western Hotel Astrid erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 72 timmar innan ankomsten med uppgifter om din ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka parkering.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av We Care Clean (Best Western).
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa parkering. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av We Care Clean (Best Western).
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Det här boendet har tilldelats sin officiella stjärngradering av the local rating authority.