Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis kontinental frukost, som serveras dagligen mellan 07.00 och 09.00. Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse.
Rum
Här erbjuds gäster en LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Minibarer, takfläktar och värdeförvaringsskåp erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Le Flamboyant Hotel har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och business-service. Här erbjuds gäster flygplatstransfer mot en avgift. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter samt förvaring av värdesaker. Här finns dessutom expressutcheckning, en terrass och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Business-service och mötesrum erbjuds. En terrass, utomhusgrill och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Le Flamboyant Hotel som passar dem som reser i arbetet. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Rodrigues Island.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Le Flamboyant Hotel erbjuder 29 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran. Gratis spjälsängar finns på begäran.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 07.00 till 09.00.
Restaurang på platsen – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 17.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 17.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.