Restaurangalternativ
Kontinental frukost serveras dagligen från 07.30 till 09.00 mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Här kan du varva ned med regndusch. Ugn, riskokare och garderob erbjuds dessutom. Städning på begäran
På boendet
På FINCA SANTA CLARA RIVERA HUILA har gäster tillgång till en utomhuspool, barnpool och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Tack vare deras kemtvätt/tvättjänster kan du resa med lättare packning. Detta hotell med heta källor har dessutom konferensrum, tvättmöjligheter och ett picknickområde.
FINCA SANTA CLARA RIVERA HUILA erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och barnpool. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling. Möteslokaler på detta hotell är 96 kvadratmeter och här finns konferensrum. FINCA SANTA CLARA RIVERA HUILA lockar med trädgård, picknickområde och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Rivera.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Avgiftsfri parkering
FINCA SANTA CLARA RIVERA HUILA har 6 rum som har ingång från loftgång samt riskokare. Detta hotell i Rivera erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Gäster har tillgång till delat/gemensamt kök. Badrummen har dusch med regndusch. Städning sker på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 07.30 till 09.00.
En utomhuspool och barnpool finns på området.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans.
Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en privat värd som inte driver en professionell verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.