Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.
Rum
Din 32-tumss tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Dessutom erbjuds bekvämligheter som sittutrymmen, kaffebryggare och takfläktar.
På boendet
Gäster på Hotel Golden I har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och business-service. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 1500 per fordon enkel resa. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring och bokning av guidade turer och biljetter. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, reception och en portier/piccolo.
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Det erbjuds business-service. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter finns på Hotel Golden I som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Raipur har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Golden I erbjuder 28 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Rummen har separat sittutrymme och skrivbord. På tv:n kan du se satellitkanaler. Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Hotel Golden I har en restaurang.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Golden I erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.