Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Punest Hospitality ligger 3,9 km från Bhuleshwar Temple och mindre än tio minuters bilfärd från Amanora Mall Town Centre. Detta hotell med 3 stjärnor har 41 rum och ståtar med gratis wi-fi på rummet, avgiftsfri parkering och tvättmöjligheter.

Rum

Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LED-tv med kabelkanaler. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns regnduschar, gratis toalettartiklar och badrockar. Dessutom erbjuds takfläktar, skrivbord och garderob.

På boendet

På Punest Hospitality har gäster bland annat tillgång till tvättmöjligheter. Om du kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med dina önskemål.

  • Free in-room WiFi
  • Free parking
  • Laundry facilities
  • 24-hour front desk
  • Deluxe dubbelrum

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 3 max

    På hotellet

    På Punest Hospitality finns tvättmöjligheter. Receptionen har öppet dygnet runt.Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Pune.

    • 41 rum
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Särskilda platser för rökning

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Sasvad Road Station (2,8 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Punest Hospitality erbjuder 41 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och badrock. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. 32-tums LED-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har dusch med regndusch och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Pune erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och printers finns. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.

    • LED-tv
    • Kabel-tv
    • Premiumkanaler
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Uppbäddningsservice
    • Badrockar
    • Gratis toalettartiklar
    • Skrivbord
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Garderob
    • Printer

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Ingen hiss (enplansboende)
    • Rummen kan endast nås via trappor
    • Ledstänger i trappor

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Incheckningstiden slutar 11.30

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Gäster kan välja att antingen själva städa boendet före utcheckning, eller betala en extra städavgift på INR 40 vid utcheckning.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Gäster kan välja att antingen själva städa boendet före utcheckning, eller betala en extra städavgift på INR 40 vid utcheckning.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 500.0 per dag.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Punest Hospitality

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort och kontanter.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Oljud utanför kan höras in på rummen.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, förbandslåda och fönstergaller.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kontanter. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, förbandslåda och fönstergaller i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.

    • Ljudisolerade rum kan ej garanteras
    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer CovidCleans (Safehotels - global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer WELL Health-Safety Ratings (IWBI) saneringsregler
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Bankkort accepteras ej
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Rökdetektor
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Serviceavgift: 40 INR per boende per vistelse

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för extrasäng: INR 500.0 per dag

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Pune-Hotels-Punest-Hospitality.h71082489-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Pune-Hotels-Punest-Hospitality.h71082489-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Pune-Hotels-Punest-Hospitality.h71082489-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&