Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler. I badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar, och samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet. Till bekvämligheterna hör dessutom balkonger/terrasser, minibarer och kaffebryggare.
På boendet
Gäster på Marin Hotel har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och tvättmöjligheter. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med förvaring av värdesaker, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här hittar du dessutom en bankomat och en trädgård.
Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Marin Hotel. Det är gratis att parkera.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Marin Hotel erbjuder 13 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen har balkonger/terrasser. Dessa individuellt inredda och möblerade rum inkluderar skrivbord. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch, bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Pula erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.00 till 10.00.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.