Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00.
Rum
Din 55-tumss smart-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och kuddmenyer, och i badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Sittutrymmen, minibarer och kaffebryggare erbjuds dessutom. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Hotel MANAMI erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service och tvättmöjligheter. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring samt förvaring av värdesaker. Detta hotell har dessutom bankettsal.
Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Det erbjuds business-service på plats. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. På Hotel MANAMI som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och tvättmöjligheter. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3,5 stjärnor i Pristina.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel MANAMI erbjuder 25 luftkonditionerade rum med minibar och gratis flaskvatten. Rummen har separat sittutrymme och skrivbord. Sängarna har duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. 55-tums smart-tv med digitalpremiumkanaler. Badrummen har tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Pristina erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter). Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och fläkt. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.00 till 10.00.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 12.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 12.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter.