Restaurangalternativ
Gratis frukost med lokala rätter ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 08.00 och 10.00. Koppla av med en drink i deras bar eller besök restaurangen för att äta något gott.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en LCD-tv. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och tofflor. Vattenkokare, värdeförvaringsskåp och gratis tepåsar/snabbkaffe är också tillgängliga.
På boendet
Pansion Martin erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och tvättmöjligheter. Här är parkering och parkeringsservice gratis, och den som inte kör erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 55 per fordon enkel resa. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring samt bokning av guidade turer och biljetter.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter finns på Pansion Martin. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och lokaltransport finns tillgängliga mot en avgift. Parkering och parkeringsservice är gratis. Detta pensionat i Podstrana har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice , Avgiftsfri parkering för husbil, buss och lastbil
Pansion Martin har 16 luftkonditionerade rum som har ingång från loftgång samt värdeförvaringsskåp och tofflor. LCD-tv finns på rummen. Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta pensionat i Podstrana erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 08.00 till 10.00.
På Pansion Martin finns en restaurang som serverar frukost och middag.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 23.00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Pansion Martin erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 23.00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar endast kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en privat värd som inte driver en professionell verksamhet. Boendet accepterar endast kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.