Restaurangalternativ
Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Gäster har tillgång till en LCD-tv och håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer. Minibarer, kaffebryggare och bärbara fläktar är också tillgängliga.
På boendet
Primavera Mini Hotel erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en frisersalong. Parkering i närheten är tillgänglig mot en avgift. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bagageförvaring, förvaring av värdesaker och bokning av guidade turer och biljetter.
Primavera Mini Hotel lockar med flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och rumsservice (under begränsade tider). I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Primavera Mini Hotel lockar med frisersalong och värdeförvaringsskåp i receptionen. Detta hotell i Perugia har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Primavera Mini Hotel erbjuder 8 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen är möblerade individuellt. LCD-tv finns på rummen. Badrummen har bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och bärbara fläktar. Städning sker dagligen.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 09.00 till 19.30. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 48 timmar före ankomst. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Gäster måste kontakta boendet per telefon 24 timmar före ankomst för att ordna med incheckning.
Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 19.30.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 48 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.