Restaurangalternativ
Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Du kan ladda med energi på deras kafé och träffa andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
På boendet
På EcoHotel Bahía Terco har gäster bland annat tillgång till spatjänster, kaffe i allmänt utrymme och ett picknickområde. Den vänliga personalen erbjuder hjälp med guidade turer och biljettbokning, och kan ge dig information om närområdet. Detta hotell vid stranden har dessutom en vattenautomat.
Det finns restaurang och kafé på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Spatjänster, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och picknickområde finns på EcoHotel Bahía Terco . Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta hotell i Nuquí .
EcoHotel Bahía Terco erbjuder 4 rum med gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Rummen har balkonger/terrasser. Badrummen har dusch. Städning erbjuds dagligen och allergitestade sängkläder kan fås på begäran.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
EcoHotel Bahía Terco har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Gäster kan skämma bort sig med en spabehandling på plats. Här erbjuds tjänster som djupmassage och kroppsskrubb. En mängd behandlingar erbjuds, som till exempel aromaterapi.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 7 dagar före ankomst. Värden möter gästerna vid ankomst.
Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 7 dagar före ankomst. Värden möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar mobilbetalning och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kontanter och mobilbetalning.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.