The Jubilee Hotel & Conferences

3.5-stjärnigt boende
dina nuvarande månader är December 2024 och January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalleri för The Jubilee Hotel & Conferences

Reception
Platt-tv
Exteriör
Sittområde i lobbyn
Standard dubbelrum | Skrivbord, strykjärn/strykbräda, resesäng och sängkläder

Recensioner

8,6 av 10,

Fantastiskt

Populära bekvämligheter

  • Gym
  • Reception dygnet runt
  • Frukost tillgänglig
  • Tvättservice
  • Husdjursvänligt
  • Städning
Priset är 1 229 kr
inklusive skatter och avgifter
19 dec. – 20 dec.

Utforska området

Map
Jubilee Campus, Triumph Road, Nottingham, England, NG7 2TU
  • University of Nottingham Jubilee Campus
    1 min till fots
  • Wolla­ton Hall
    5 min till fots
  • Queen's Medical Centre
    10 min till fots
  • Nottingham (NQT)
    14 min med bil

Rumsalternativ

Rum (Guest)

  • Sovplats för 2
  • 2 enkelsängar

Familjerum

  • Sovplats för 4
  • 1 kingsize-säng och 1 bäddsoffa (dubbel)

Standardrum - 1 enkelsäng

  • Sovplats för 1
  • 1 enkelsäng

Superior-rum

  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Svit

  • Sovplats för 4
  • 1 dubbelsäng

Standardrum - 1 dubbelsäng

  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Liknande boenden

Om boendet

The Jubilee Hotel & Conferences

Hotell med avgiftsfri parkering, nära University of Nottingham
Rökfria The Jubilee Hotel & Conferences är ett hotell som erbjuder ett fitnesscenter, ett kafé och konferenslokaler. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmänna utrymmen och avgiftsfri parkering. Dessutom erbjuds kemtvätt, dygnet runt-öppen reception och expressutcheckning.
The Jubilee Hotel & Conferences erbjuder 100 rum med hårtork och strykjärn/strykbräda. Platt-tv med digitalkanaler.

Badrummen har badkar/dusch och gratis toalettartiklar. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.

Detta hotell har bland annat fitnesscenter.
The Jubilee Hotel & Conferences ligger nära University of Nottingham Jubilee Campus och mindre än tio minuters promenad från Queen's Medical Centre. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 100 rum och välkomnar gäster med ett kafé, avgiftsfri parkering och ett fitnesscenter.
Restaurangalternativ
Mot en avgift serveras en frukostbuffé på vardagar mellan 07.00 och 10.00 och på helger mellan 07.00 och 11.00. Ladda med energi på deras kafé.
Rum
Din platt-tv har digitalkanaler. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Till bekvämligheterna hör dessutom vattenkokare, telefon och strykjärn/strykbräda.
På boendet
Gäster på The Jubilee Hotel & Conferences har tillgång till ett fitnesscenter, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring och kemtvätt/tvättjänster. LOCALIZEHär har gäster dessutom tillgång till konferensrum, expressutcheckning och en terrass.
Bekvämligheter
  • Gångavstånd till University of Nottingham
  • Gratis wi-fi i allmänna utrymmen
  • Avgiftsfri parkering
  • Fitnesscenter
Det finns kafé på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Fitnesscenter, en terrass och picknickområde finns på The Jubilee Hotel & Conferences som passar dem som reser i arbetet. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.

Detta hotell i Nottingham har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

För en kostnad kan gäster njuta av en frukostbuffé på vardagar mellan 07.00 och 10.00 och på helger mellan 07.00 och 11.00.
Spokes - coffee shop som specialiserar sig på brittiska köket och serverar frukost, brunch, lunch och lätta måltider.

Språk

Engelska

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Parkering på området, endast på begäran
  • Avgiftsfri parkering på området
  • Begränsad parkering på området
  • Tillgänglighetsanpassad minibussparkering finns tillgänglig

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig mot en avgift 07.00–10.00 på vardagar och 07.00–11.00 på helger, GBP 11,95 per person
  • Ett kafé/fik

Restauranger på området

  • Spokes

Familjevänligt

  • Resesäng

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Reception öppen dygnet runt

Gästtjänster

  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Business-service

  • Konferensrum
  • Mötesrum

Utomhus

  • Picknickområde
  • Terrass

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss
  • Hörselhjälpmedel
  • Hörselhjälpmedel i mötesrum
  • Skyltar med punktskrift
  • Tillgänglighetsanpassad allmän toalett
  • Tillgänglighetsanpassad lounge
  • Tillgänglighetsanpassad restaurang
  • Tillgänglighetsanpassad skåpbilsparkering
  • Tillgänglighetsanpassad väg
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)
  • Tillgänglighetsanpassat fitnesscenter
  • Väl upplyst gång till ingången

Mer

  • 2 våningar
  • Bankettsal
  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Dusch över badkar
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Privat badrum

Underhållning

  • Platt-tv med digitala kanaler

Mat och dryck

  • Elektrisk vattenkokare

Mer

  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda
  • Telefon
  • Värme

Regler

Incheckning

Checka in från: 15.00. Checka in fram till: 00.00.
Tidig incheckning i mån av tillgång
Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00
Kontaktfri utcheckning erbjuds
Sen utcheckning i mån av tillgång
En avgift tas ut för sen utcheckning
Snabb utcheckning tillgänglig

Incheckningsinstruktioner

Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
Kreditkortet som användes vid bokningen måste uppvisas av kortinnehavaren vid incheckning.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Husdjur: GBP 30 per husdjur, per natt
  • Endast katter och hundar tillåts
  • Mat- och vattenskålar erbjuds
  • Assistanshundar är avgiftsbefriade.

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns att hyra för GBP 10.00 per natt.
  • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukostbuffé: GBP 11.95 per person (ungefärligt pris)
  • Avgift för husdjur: GBP 30 per husdjur per natt
  • Inga avgifter tas ut för assistanshundar
  • Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift (i mån av tillgänglighet)
  • Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)
  • Avgift för extrasäng: GBP 10.00 per natt

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och parkering.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.

Bra att veta

  • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.

Boendet kallas även

Jubilee Conference Centre Hotel Nottingham
Jubilee Conference Centre Hotel
Jubilee Conference Centre Hotel Nottingham
Jubilee Conference Centre Hotel
Jubilee Conference Centre Nottingham
Hotel Jubilee Conference Centre Nottingham
Nottingham Jubilee Conference Centre Hotel
Hotel Jubilee Conference Centre
Jubilee Conference Nottingham
The Jubilee & Conferences
Jubilee Conference Centre
The Jubilee Hotel Conferences
The Jubilee Hotel & Conferences Hotel
The Jubilee Hotel & Conferences Nottingham
The Jubilee Hotel & Conferences Hotel Nottingham