Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Adria Hotel And Conference Center ligger i Queens, mindre än tio minuters bilfärd från populära attraktioner som UBS Arena och Flushing Meadows-Corona Park. Detta hotell med 3 stjärnor har 57 rum och ståtar med gratis frukost, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Gratis frukost med självservering ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.

Rum

Din 32-tumss platt-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som kaffebryggare, värdeförvaringsskåp och telefon.

På boendet

Gäster på Adria Hotel And Conference Center har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och ett konferenscenter. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till business-service dygnet runt, kaffe/te i allmänt utrymme och expressutcheckning.

  • Free self-serve breakfast
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free covered self parking
  • Onsite dining
  • Rum - 1 queensize-säng - tillgänglighetsanpassat

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max

    Deluxe-rum - 1 queensize-säng - icke-rökare

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max

    Studio - 1 queensize-säng - icke-rökare

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max

    Rum - 1 queensize-säng - bubbelbad

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max

    Deluxe dubbelrum - 2 dubbelsängar - icke-rökare

    Antal bäddar 2 dubbelsängar Maxbeläggning 4 max

    Rum - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Om Adria Hotel And Conference Center

    Läge 221-17 Northern Blvd, Bayside, NY 11361

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Ett business-center (öppet dygnet runt) och mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 465 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Varuautomat, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Adria Hotel And Conference Center som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera. Detta hotell i Bayside har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 1 byggnad
    • 57 rum
    • 3 våningar
    • Mötesrum
    • 5005 kvadratfot
    • 465 kvadratmeter
    • Gratis frukost
    • Business-service (dygnet runt)
    • Konferenscenter
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressutcheckning
    • Flerspråkig personal
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Bröllopstjänster
    • Gratis dagstidningar
    • Tv i allmänt utrymme
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Bar/lounge
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Familjeboende
    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Mikrovågsugn (på begäran)

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Parkering (tilläggsavgift)

    Transport

    • Tågstation: Bayside Station (1,3 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Adria Hotel And Conference Center erbjuder 57 rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. 32-tums platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar/dusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Bayside erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och strykjärn/strykbräda. Städning erbjuds dagligen och mikrovågsugn kan fås på begäran.

    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • Platt-tv
    • Satellit-tv
    • Mikro på rummet kan önskas
    • Kaffe- och tebryggare
    • Kombinerad dusch/badkar
    • Extrasängar (avgift tillkommer)
    • Daglig städning
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Gratis toalettartiklar
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Klimatreglerad luftkonditionering
    • Angränsande badrum
    • Anslutande rum tillgängliga

    Mat och dryck

    Gäster kan äta gratis frukost med självservering dagligen från 07.00 till 10.00.

    Marbella- in Best Western – restaurang som serverar lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Väl upplyst väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassad väg
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Rullstolsanpassad conciergedisk
    • Hörselhjälpmedel tillgänliga
    • Rullstolsanpassad skåpbilsparkering
    • Punktskrift
    • Parkeringsservice för rullstolsutrustade fordon
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Rullstolsanpassade mötesutrymmen/businesscenter

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 15.00
    • Incheckningstiden slutar 00.30
    • Lägsta ålder för incheckning är: 21

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Barn bor gratis! Upp till 2 barn upp till 17 år bor gratis vid bruk av ordinarie sängar.
    • Extrasängar finns att hyra för USD 10 per natt.

    Husdjur

    • Husdjur är ej tillåtna, men assistanshundar är välkomna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.

    Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    Ett kreditkort för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.

    För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller i alla rum. Gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel.

    • Servicedjur tillåtna
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Säkerhetssystem
    • Boendet följer SafeStay (AHLA - USA) saneringsregler
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Bankkort accepteras ej
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Barn bor gratis – maxålder 17
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Kolmonoxiddetektor
    • HBTQ+-vänligt
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Rökdetektor
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Barn bor gratis
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Antal barn som kan bo gratis 2
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för extrasäng: USD 10 per natt

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Upp till 2 barn bor gratis i förälders eller vårdnadshavares rum om inga extrasängar används och om de är 17 år eller yngre.
    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    • I mån av tillgång kan anslutande rum efterfrågas genom att kontakta boendet med hjälp av numret på din bokningsbekräftelse.
    • Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt).
    url importing http://www.mrjet.se/New-York-Hotels-Adria-Hotel-And-Conference-Center.h1106668-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /New-York-Hotels-Adria-Hotel-And-Conference-Center.h1106668-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/New-York-Hotels-Adria-Hotel-And-Conference-Center.h1106668-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&