Aloft New Orleans Downtown

3.5-stjärnigt boende
dina nuvarande månader är February 2025 och March 2025.
februari 2025
mars 2025

Fotogalleri för Aloft New Orleans Downtown

Trädgård
Exteriör
Bar (på boendet)
Allergitestade sängkläder, duntäcken och värdeförvaringsskåp på rummet
Biljard

Recensioner

8,4 av 10,
Mycket bra

Populära bekvämligheter

  • Frukost tillgänglig
  • Pool
  • Bar
  • Städning
  • Reception dygnet runt
  • Husdjursvänligt
Priset är 1 473 kr
inklusive skatter och avgifter
24 feb. – 25 feb.

Utforska området

Map
225 Baronne Street, New Orleans, LA, 70112
  • Canal Street
    ‪3 min till fots‬
  • Bourbon Street
    ‪5 min till fots‬
  • Saenger Theatre
    ‪8 min till fots‬
  • New Orleans, LA (MSY-Louis Armstrong New Orleans Intl.)
    ‪20 min med bil‬

Rumsalternativ

Rum - 2 queensize-sängar - utsikt mot staden

  • Utsikt mot staden
  • Sovplats för 4
  • 2 queensize-sängar

Rum - 1 kingsize-säng

  • Utsikt mot staden
  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Rum - 1 dubbelsäng - hörn

  • Utsikt mot staden
  • Sovplats för 4
  • 1 dubbelsäng

Rum - 1 kingsize-säng - utsikt mot staden - hörn

  • Utsikt mot staden
  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Liknande boenden

Om boendet

Aloft New Orleans Downtown

Hotell med dygnet runt-öppet fitnesscenter, på gångavstånd från Saenger Theatre
Detta hotell är en rökfri anläggning som erbjuder gäster en utomhuspool, en restaurang och ett fitnesscenter (öppet dygnet runt). Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Här erbjuds dessutom bland annat en bar/lounge, en snackbar/deli och ett business-center (öppet dygnet runt). Städning är tillgänglig på begäran.
Aloft New Orleans Downtown erbjuder 188 rum med laptopanpassade värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Sängarna har duntäcken. 42-tums LCD-tv med kabelpremiumkanaler. Kylskåp och kaffe- och tebryggare finns på rummet. Badrummen har badkar eller dusch, lyxtoalettartiklar, gratis toalettartiklar och hårtorkar.

Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 25+ Mbps). Boendet tillhandahåller skrivbord och telefon; gratis lokalsamtal ingår (restriktioner kan förekomma). Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och mörkläggningsgardiner. Allergitestade sängkläder, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

Detta hotell har bland annat en utomhuspool och fitnesscenter (öppet dygnet runt).
Aloft New Orleans Downtown ligger i New Orleans Central Business District, en behaglig promenad från populära sevärdheter som Saenger Theatre och Caesars Superdome. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 188 rum och välkomnar gäster med en restaurang, en utomhuspool och ett dygnet runt-öppet fitnesscenter.
Restaurangalternativ
Du kan utforska hotellet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Frukost enligt egen beställning är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 42-tumss LCD-tv med kabelkanaler. I badrummen finns hårtorkar och designertoalettartiklar, och samtliga sängar har duntäcken. Kylskåp, kaffebryggare och gratis lokalsamtal erbjuds dessutom. Städning på begäran
På boendet
Gäster på Aloft New Orleans Downtown har tillgång till en utomhuspool, ett dygnet runt-öppet fitnesscenter och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Parkeringsservice är tillgänglig för USD 43 per natt. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring, conciergetjänster samt förvaring av värdesaker. LOCALIZEHär har gäster dessutom tillgång till konferensrum, business-service dygnet runt och kaffe/te i allmänt utrymme.
Bekvämligheter
  • Gångavstånd till Canal Street och Bourbon Street
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Restaurang
  • Utomhuspool
Aloft New Orleans Downtown erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och fitnesscenter (öppet dygnet runt). Det finns restaurang på plats, men även snackbar/deli. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen.

Bekvämligheter för affärsresenärer som ett business-center (öppet dygnet runt), 6 mötesrum och kontorsplatser erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 333 kvadratmeter och här finns konferensrum. På Aloft New Orleans Downtown som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, trädgård och kaffe i allmänt utrymme. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift.

Detta hotell i New Orleans har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 07.00 till 10.00.
WXYZ Bar - bar som specialiserar sig på amerikanska köket. Happy hour erbjuds.
Re: Fuel – bistro som serverar frukost och lätta måltider. Öppet alla dagar

Språk

Engelska och spanska

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Wi-fi-hastighet på rummet: 25+ Mbps
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Uppladdningsstation för elbilar på området
  • Parkering på området med begränsad höjd
  • Säker, täckt parkeringsservice på området (USD43 per natt: omfattar möjlighet att köra in/ut)

Mat och dryck

  • Frukost enligt egen beställning tillgänglig dagligen 07.00–10.00 mot en avgift: USD 15 per person
  • En bar/lounge
  • En restaurang
  • Kaffe och te i gemensamma utrymmen
  • Snackbar/deli

Restauranger på området

  • Re: Fuel
  • WXYZ Bar

Att göra

  • Biljardbord
  • Gym, öppet dygnet runt
  • Kvällsunderhållning
  • Tv i allmänna utrymmen
  • Utomhuspool

Familjevänligt

  • Gratis spjälsäng
  • Kylskåp på rummet
  • Livsmedelsaffär
  • Snackbar/deli
  • Utomhuspool

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Livsmedelsaffär
  • Reception öppen dygnet runt
  • Uttagsautomat
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Byte av handdukar på begäran
  • Byte av lakan på begäran
  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Business-service

  • 333 kvadratmeter utrymme för konferensrum
  • 6 mötesrum
  • Business-service dygnet runt
  • Dator
  • Kontorsplats

Utomhus

  • Solstolar vid poolen
  • Trädgård

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss (107 centimeter bred dörr)
  • Hörselhjälpmedel
  • Mattor i allmänna utrymmen
  • Polerade golv i allmänna utrymmen
  • Poollyft på plats
  • Poolramp på plats
  • Ramp till huvudentrén
  • Skyltar med punktskrift
  • Stödhandtag nära toalett (86 centimeter högt)
  • Tillgänglighetsanpassad allmän toalett
  • Tillgänglighetsanpassad gång till hiss
  • Tillgänglighetsanpassad pool
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk (107 centimeter hög)
  • Tillgänglighetsanpassad restaurang
  • Tillgänglighetsanpassad väg
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)
  • Tillgänglighetsanpassat fitnesscenter
  • Tillgänglighetsanpassat gym
  • Transferdusch
  • Visuellt brandlarm
  • Väl upplyst gång till ingången

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Allergitestade sängkläder
  • Duntäcke
  • Gratis spjälsäng
  • Lakan tillhandahålls
  • Mörkläggningsgardiner

Badrum

  • Badkar eller dusch
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Lyxtoalettartiklar
  • Privat badrum

Underhållning

  • 42-tums LCD-tv med premiumkabelkanaler

Mat och dryck

  • Gratis vatten på flaska
  • Kylskåp
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Anslutande rum tillgängliga
  • Energisparande strömbrytare i rummen
  • Gratis lokalsamtal
  • Laptopanpassat värdeförvaringsskåp
  • LED-lampor
  • Luftkonditionering (klimatreglerad)
  • Mobilnyckel
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda
  • Telefon
  • Vatteneffektiva duschar
  • Återvinning

Regler

Incheckning

Checka in från: 16.00. Checka in fram till: 01.00.
Kontaktfri incheckning erbjuds
Minimiålder för incheckning - 21 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00
Kontaktfri utcheckning erbjuds

Incheckningsinstruktioner

Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception, instruktioner för smart lås

Husdjur

  • Husdjur: USD 25 per boende, per natt
  • Upp till 2 per rum (maxvikt: 18 kg per husdjur)
  • Husdjur får inte lämnas utan uppsikt
  • Mat- och vattenskålar erbjuds
  • Begränsningar gäller
  • Hör av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information
  • Assistanshundar är avgiftsbefriade.

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns inte tillgängliga.
  • Gratis spjälsängar!

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukost enligt egen beställning: USD 15.00 per person (ungefärligt pris)
  • Avgift för parkeringsservice: USD 43 per natt (möjlighet att köra iväg och komma tillbaka)
  • Avgift för husdjur: USD 25 per boende per natt
  • Inga avgifter tas ut för assistanshundar

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Gästerna får instruktioner för smart lås.

Bra att veta

  • I mån av tillgång kan anslutande rum efterfrågas genom att kontakta boendet med hjälp av numret på din bokningsbekräftelse.
  • Kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att ordna för ditt husdjur (relaterade kostnader går att hitta i sektionen för avgifter).
  • Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt).

Boendet kallas även

Aloft New Orleans Downtown Hotel
Aloft Hotel
Aloft New Orleans Downtown
Aloft
Aloft New Orleans New Orleans
Aloft New Orleans Downtown Hotel
Aloft New Orleans Downtown New Orleans
Aloft New Orleans Downtown a Marriott Hotel
Aloft New Orleans Downtown Hotel New Orleans