Restaurangalternativ
Avnjut en utsökt måltid på restaurangen eller slå dig ned med en drink i deras bar. Ladda med energi på deras kafé.
Rum
En platt-tv står för underhållningen under vistelsen. Badrummen har djupa badkar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Skrivbord ingår också.
På boendet
Gäster på Hotel Playamaro har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en säsongsöppen utomhuspool. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering i närheten och flygplatstransfer. Här har gäster dessutom tillgång till ett mötesrum och en terrass.
Följande anläggningar är otillgängliga från 10 maj 2024 till 1 juni 2025 (datumen kan ändras):
Detta boende är stängt från 1 november till 30 april.
Det finns restaurang och kafé på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Transport till/från stranden och flygtransfer tur/retur erbjuds mot en avgift. En säsongsöppen utomhuspool och takterrass finns tillgängliga på Hotel Playamaro . Detta hotell i Nerja har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering i närheten
Hotel Playamaro erbjuder 36 rum med hårtork och gratis toalettartiklar. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har badkar/dusch med djupa badkar. Städning sker dagligen.
Hotel Playamaro har en restaurang.
Detta hotell har bland annat en säsongsöppen utomhuspool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt pass före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och portkod 72 timmar före ankomst. Gästerna får tillgång till boendet via en privat ingång. En virtuell reception erbjuder gäster assistans.
Detta boende har ingen reception. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med sitt pass före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och portkod 72 timmar före ankomst. Gästerna får tillgång till boendet via en privat ingång. En virtuell reception erbjuder gäster assistans.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.