Restaurangalternativ
Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Kontinental frukost är tillgänglig vardagar mellan 07.00 och 08.30 mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster en platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som terrasser, kaffebryggare och takfläktar. Ingen städning
På boendet
Gäster på Zebrina Guest House erbjuds 2 utomhuspooler, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och konferensrum. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster samt rekommendera sevärdheter och restauranger i området. Här har gäster dessutom tillgång till kaffe/te i allmänt utrymme, en terrass och tvättmöjligheter.
Zebrina Guest House erbjuder gäster tillträde till 2 utomhuspooler. Det finns restaurang på plats, men även snackbar/deli. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. En terrass, utomhusgrill och flerspråkig personal finns tillgängliga på Zebrina Guest House. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta pensionat i Mbombela har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Zebrina Guest House har 21 luftkonditionerade rum som har ingång från loftgång samt kaffe- och tebryggare och hårtork. Rummen har terrasser. Platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har badkar eller dusch och gratis toalettartiklar.
Mot en avgift kan gäster äta kontinental frukost på vardagar från 07.00 till 08.30.
På Zebrina Guest House finns en restaurang som endast serverar middag.
2 utomhuspooler finns på området.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 20.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 20.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Observera att det finns två hundar på boendet.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Gradering tillhandahålls av Tourism Grading Council of South Africa (TGCSA) – Sydafrikas officiella organisation för kvalitetsgraderingar.