Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 08.00 och 10.30. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Din 32-tumss LED-tv har satellitkanaler. I badrummen finns gratis toalettartiklar och badrockar, och samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet. Dessutom erbjuds bekvämligheter som kaffebryggare, takfläktar och värdeförvaringsskåp.
På boendet
Gäster på SILVERLINE RETREAT HOTELS P LTD har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett konferenscenter. Här har du tillgång till gratis parkeringsservice. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med tillgång till värdeskåp och kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, kyl i allmänt utrymme och expressincheckning.
I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och 2 mötesrum erbjuds. Gratis frukost serveras dagligen. På SILVERLINE RETREAT HOTELS P LTD som passar dem som reser i arbetet finns takterrass, trädgård och tvättmöjligheter. Parkeringsservice är gratis.Detta hotell i Namakkal har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkeringsservice
SILVERLINE RETREAT HOTELS P LTD erbjuder 58 rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. 32-tums LED-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch, badrockar och gratis toalettartiklar. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och takfläkt. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 08.00 till 10.30.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.