Restaurangalternativ
Detta ryokan har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta.
Rum
En tv står för underhållningen under vistelsen. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och toaletter med elektronisk bidé. Kylskåp, minibarer och kaffebryggare är också tillgängliga.
På boendet
Gäster på Kanemidori har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en bubbelpool och spatjänster. Parkeringsservice är tillgänglig för JPY 500 per natt. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker samt bagageförvaring. Detta ryokan med heta källor har dessutom gratis dagstidningar och en vattenautomat.
Det finns 2 restauranger på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Kanemidori erbjuder gäster tillträde till heta källor och en bubbelpool. Kanemidori lockar med spatjänster, gratis dagstidningar i lobbyn och värdeförvaringsskåp i receptionen. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta ryokan med 3 stjärnor i Kusatsu.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Kanemidori erbjuder 30 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Kylskåp, kaffe- och tebryggare och minibar finns på rummet. Badrummen har toaletter med elektronisk bidé, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Städning sker dagligen.
Kanemidori har 2 restauranger.
Detta ryokan har bland annat en bubbelpool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Gäster kan skämma bort sig med en spabehandling på plats.
Badhuset/onsen har en het mineralvattenkälla inomhus och japanska badrockar (yukata). Det finns även separata områden för män och kvinnor. Ryokan-badavdelningen är öppen mellan 15.00 och 10.00.Det finns varma källor på plats.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 00.00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster som bokar halvpension måste checka in före 18.00 för att kunna äta middag på boendet.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 00.00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka inträde till badhuset.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa inträde till badhuset. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.