Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura ligger nära Setonaikai nationalpark och mindre än tre kilometer från Gokokuji Temple. Detta hotell med 100 rum erbjuder gratis wi-fi på rummet, avgiftsfri parkering och tvättmöjligheter.

Rum

Din 49-tumss platt-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har duntäcken och i badrummen finns regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Värdeförvaringsskåp, telefon och tandborstar och tandkräm är också tillgängliga. Städning på begäran

På boendet

Gäster på Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mikro i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Om du kör har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring samt besvara dina frågor under vistelsen. Här hittar du dessutom varuautomat och gemensamt vardagsrum.

  • Steps from Setonaikai National Park
  • Free WiFi in rooms (speed: 100+ Mbps (good for 1–2 people or up to 6 devices)) and in public areas
  • Free uncovered self parking
  • Laundry facilities
  • Standard tvåbäddsrum - 2 enkelsängar - icke-rökare

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    Standard dubbelrum - 1 kingsize-säng - icke-rökare

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Om Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura

    Läge 1528-1 Fukura, Minamiawaji, Hyogo 656-0501

    På hotellet

    Du som bor på Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura har tillgång till varuautomat, tvättmöjligheter och gemensamt vardagsrum. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura lockar med hiss och mikro i allmänt utrymme. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Minamiawaji tillåter inte rökning.

    • 100 rum
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Mikro i allmänt utrymme

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura erbjuder 100 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Sängarna har duntäcken. 49-tums platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, tofflor, toaletter med elektronisk bidé och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Minamiawaji erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter). Dessutom har rummen hårtork och mörkläggningsgardiner. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

    • Platt-tv
    • Digitalkanaler
    • Duntäcke
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Tofflor
    • Gratis toalettartiklar
    • Toalett med elektronisk bidé
    • Telefon
    • Mörkläggningsgardiner
    • Luftkonditionering
    • Tandborste och tandkräm
    • Byte av handdukar (på begäran)
    • Byte av lakan (på begäran)

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad lounge
    • Rullstolsanpassad väg
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Incheckningstiden börjar 15.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Husdjur är ej tillåtna, men assistanshundar är välkomna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare och säkerhetssystem.

    Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor och säkerhetssystem i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).

    • Omfattande återvinningsregler
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas inte i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Säkerhetssystem
    • Bankkort accepteras ej
    • Bemannad reception
    • Rökdetektor
    • Servicedjur tillåtna
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • UnionPay
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär inte personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har inte ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har inte införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Boendet är officiellt certifierat enligt regionala saneringsregler Coronavirus Guidelines (Japan)
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet följer ett varumärkes eller en tillsynsmyndighets saneringsregler Commitment to Clean (Marriott)
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Bra att veta

    • Enligt anvisningar från japanska ministeriet för hälsa, arbete och välfärd måste alla internationella besökare ange passnummer och nationalitet när de registrerar sig vid boenden (pensionat, hotell, motell etc.). Det är också obligatoriskt att fastighetsägare eller personal tar en kopia av incheckade gästers pass, samt behåller denna kopia för framtida referens.
    url importing http://www.mrjet.se/Minamiawaji-Hotels-Fairfield-by-Marriott-Hyogo-Awaji-Fukura.h88635701-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Minamiawaji-Hotels-Fairfield-by-Marriott-Hyogo-Awaji-Fukura.h88635701-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Minamiawaji-Hotels-Fairfield-by-Marriott-Hyogo-Awaji-Fukura.h88635701-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&