Restaurangalternativ
Gratis komplett frukost serveras på helgen mellan 07.00 och 09.30. Hotellet har både restaurang och bar.
Rum
Din LCD-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. I badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar, och samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet. Dessutom erbjuds bekvämligheter som pentry, minibarer och vattenkokare.
På boendet
Gäster på Hotel U Rytíře har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service och ett mötesrum. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering i närheten och flygplatstransfer mot en avgift. Personalen erbjuder kemtvätt/tvättjänster, hjälp med guidade turer och biljettbokning och bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Business-service och mötesrum erbjuds. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter finns på Hotel U Rytíře som passar dem som reser i arbetet. Detta hotell i Mělník har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering i närheten
Hotel U Rytíře erbjuder 7 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. LCD-tv med digitalkanaler. Rummen på detta hotell med 3 stjärnor har pentry med grytor/köksredskap. Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och skrivbordsstolar finns. Allergitestade sängkläder, strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster serveras gratis komplett frukost på vardagar från 07.00 till 09.30.
Restaurace U Rytire - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka parkering.
Boendet accepterar kreditkort, mobilbetalning och kontanter.
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa parkering. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kontanter och mobilbetalning. Oljud utanför kan höras in på rummen.
Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.