Restaurangalternativ
Kontinental frukost serveras dagligen från 07.30 till 09.30 mot en avgift.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en smart-tv med digitalkanaler och Netflix. Samtliga sängar med Select Comfort-madrasser har kuddmenyer och i badrummen finns regnduschar och bidéer. Städning på begäran
På boendet
På Hostal Venecia- Tu Casa en Manta har gäster tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och tvättmöjligheter. Gäster har tillgång till transport till/från stranden. Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med conciergetjänster och kemtvätt/tvättjänster. LOCALIZEHär hittar du dessutom en tv i allmänt utrymme och utomhusgrillar.
Som gäst på Hostal Venecia- Tu Casa en Manta har du tillgång till takterrass, utomhusgrill och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hostal Venecia- Tu Casa en Manta lockar med conciergetjänster, tvättmöjligheter och kemtvätt. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hostal med 3 stjärnor i Manta.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hostal Venecia- Tu Casa en Manta erbjuder 6 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och mörkläggningsgardiner. Sängarna har Select Comfort-madrasser. Kuddmeny finns tillgänglig. Smart-tv med digitalkanaler och Netflix. Badrummen har dusch med regndusch och bidéer. Detta hostal i Manta erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Strykjärn/strykbräda, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 07.30 till 09.30.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 19.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 19.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar endast kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet accepterar endast kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner och gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.